EXPOSICIÓ: DANNY VAN DER ELST - GIRLS

GALERIA SICART
12/01/2013 - 16/02/2013

Inauguració 
Dissabte 12/01/2013 - 19:00h




“Girls” mostra a dones joves que recorden una experiència que va tenir una determinada influència en la seva vida emocional. No les vaig enfrontar amb emocions tristes, ni els hi vaig demanar que vessessin llàgrimes davant de la càmera.

El meu punt de partida era simple: Els hi vaig preguntar amb tota confiança: Qui ets en aquest moment, amb tota la teva bellesa i vulnerabilitat, i amb quina expressió miraries a aquella persona que va determinar qui ets ara o t’ha dut a aquesta situació actual.

Moltes d’elles em van confessar que van experimentar sentiments de pèrdua i que els resultava difícil confiar en algú de nou.

Les vaig fotografiar tal com són, amb llum natural, sense maquillatge ni pentinades. Girls mostra dones reals. Les vaig conèixer en el dia a dia. Aquestes noies no són models. No volen ser extraordinàriament belles. Només volen ser elles mateixes. Jo les crec, per la seva confiança i per la seva valentia. "




Més informació [+]